måndag, juli 10, 2006

Myshelg i Göteborg

Har haft en supermysig helg i Göteborg hos min Zanna. Var ute till deras stuga och hade picknik, somnade på filten båda två mitt bland surrande humlor. Träffade Annelie på en restaurang i stan, satt där och gaggade, pratade med en av bartendrarna om han vart med i dokusåpan Radio, han var så jävla lik, men han nekade. Vi trodde inte på honom, haha!

Var även kulturella och åkte till Gunnebo slott där det var 1700-tals helg. Det var jättevackert där och jag fotade en hel del! Sedan blev det en sväng på stan och käkade på en supergod fisk-restaurang i Haga.

Det var 6 månader sedan jag och Z träffades så det var himla mysigt att ha en hel helg tillsammans! Kände mig som en turist i "egna" staden då Göteborg ligger så nära Uddevalla. Men jag kan ju inte Göteborg, det borde jag kunna för det är nära hem. Jag får väl inse att jag börjar bli en stockholmsbrud... ;)

Inga kommentarer: