torsdag, juli 13, 2006

bridezilla?

hmm, STOR del av min tid tittar jag på http://www.brollopstorget.se/Forum/ både hemma och på jobbet. Läser en massa onödigt krafs som blivande brudar slänger ur sig. Letar egentligen inte någon specifik information, bara läser om klänningar, lokaler, problem med släkten, bla bla bla.

Det börjar bli så att det tar över mig. Va fan, idag är det 1 år och 1 dag kvar till stora dagen. Det är lååång tid kvar, särskilt när kyrkan redan är bokad och lokalen prelbokad. Ändå så obsessar jag över detta. Provade min klänning igår, den är vacker! (men så står jag och letar fel på den) Det kanske finns en klänning som passar mig bättre osv osv. Har ingen underkjol som klänningen måste ha så kjolen står inte ut såfint som i affären när jag provar framför vår jättesmala spegel hemma. (underkjol kostade 1200 så jag tänkte leta i USA över jul om det är billigare där) Jag jämför även med hur klänningen sitter på den trådsmala modellen på bilden på tillverkarens hemsida. ÖH, jag är 27 och bör vara väl medveten om att sådana bilder inte är verklighet.

Bröllopsplaner osv snurrar konstant i skallen.Nä, detta börjar gå över styr för jag får ingen ro i mig.

Inga kommentarer: