måndag, juni 23, 2008

29-åringens krämpor

Hej o hå! Nu har vi äntligen semester!

Den började som vanligt storstilat med 3-dagars migrän, följt av världens största herpesblåsa på läppen (som nu är ett stort sår), jag försökte lyfta en för tung kartong så nu har jag sträckt mig i ryggen och är stel och har ont. Sa jag att hade feber igår efter medicinen?

Nä, semesterstarten är ingen höjdare. Det blir som vanligt så när man har mycket att fixa, när man har som minst tid att ha ont. DÅ HÄNDER DET.

Vi håller på o fixar som bara den här hemma, IKEA varannan dag känns det som. Jag vill få det att kännas hemtrevligt och inte bara en massa kartonger och halvt möblerade rum. Och det börjar verkligen arta sig nu! Lite fler växter så är vi snart där :)

På torsdag kommer Pappa & Kethy och hälsar på! Det ska bli jättemysigt!

Inga kommentarer: