fredag, februari 01, 2008

Stora portioner

Äntligen fredag! :)

Den här veckan har det hänt mycket. Brf Styrelsemöte, jag var ute med jobbet på kvällen, gick på kurs, hälsade på ett annat bolag på jobbet. Daniel är iväg på kickoff i Halmstad, jag sitter hemma med ett glas rött och tittar på lets dance. Saknar min fina man! ujuj, hur skall det gå att vara ifrån varandra i 2 veckor när jag åker till USA? bu......

Jag har börjat tycka att jag börjar bli lite rund om magen och idag kom jag på varför. Jag äter ju grabb-portioner! Det är så gott så jag lassar tallriken full, och äter snabbt och blir PROPPMÄTT! Inte konstigt att min mage står i fyra hörn. Nä, jag måste börja ta mindre portioner, fler mellanmål och äta lugnare...

Jag har nya glasögon som jag älskar! De är Prada, mörkbruna och markerade. Lite "nördglasögon" med stil :)

Imorgon skall jag fika med Tessan från Uddevalla! Hon är uppe i Stockholm och hälsar på sin brorsa. Det ser jag fram emot!

Inga kommentarer: