fredag, september 14, 2007

FREDAG! :)

Nu har jag jobbat heltid i 3 veckor. Börjar verkligen att komma in i lunken igen! Men jag är grymt nöjd med min nya vana - jag jobbar hemma på fredagar! Så just nu sitter jag i pyamas och kofta med mina dun-sockar och skall läsa en massa dokument och fila på en process. Är en skön avrundning till veckan och ger tid till eftertanke.

Ser verkligen fram emot helgen! Vi har sagt att vi skall städa lägenheten ordentligt. Okej, just det ser jag inte fram emot men tror inte vi har städat ordentligt på över 2 månader, så när det är klart ser jag fram emot! :) Ikväll skall jag göra en god drink - Caipirinha till min man, laga god mat tillsammans och kolla på en film. Hoppas det blir fint väder imorgon så vi kan ta ngn höst promenad!

Kom precis på en nackdel med att jobba hemma - när det är fint väder (som idag) sitter jag och tittar längtansfullt ut... :)

Inga kommentarer: